شاہد آفریدی اور میانداد میں پھر سے دوستی

پاکستان کے سابق کپتان جاوید میانداد نے آل راؤنڈر شاہد آفریدی سے متعلق تمام الزامات واپس لے لیے ہیں جس کے بعد دونوں کے درمیان اختلافات ختم ہوگئے ہیں۔ سنیچر کے روز جاوید میانداد اور شاہد آفریدی کی ایک ویڈیو جاری کی گئی جس میں جاوید میانداد نے شاہد آفریدی کے ساتھ ہاتھ ملا کر ان سے متعلق اپنے الفاظ واپس لے لیے۔ اس موقع پر جاوید میانداد نے کہا کہ ’یہ اچھی بات ہے کہ شاہد آفریدی میرے ساتھ ہے اور یہ میرے چھوٹے بھائیوں کی طرح ہیں۔ میں نے شاہد آفریدی سے متعلق جو کچھ کہا تھا وہ غصہ میں کہا تھا لہذا میں اپنے الفاظ واپس لیتا ہوں۔‘

اس کے بعد شاہد آفریدی کا کہنا تھا کہ انھوں نے جاوید میانداد سے کبھی معافی کا مطالبہ نہیں کیا تھا کیونکہ ان کے بقول وہ ان کے سینیئر ہیں۔ تاہم شاہد آفریدی نے کہا کہ جاوید میانداد کے الفاظ سے ان کے خاندان والوں اور شائقین کو دکھ ہوا تھا لیکن اب جب جاوید میانداد نے اپنے الفاظ واپس لے لیے ہیں تو یہ ان کے چاہنے والوں اور خاندان والوں کے لیے بہت بڑی بات ہے۔ انھوں نے جاوید میانداد کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ’اگر مجھ سے کوئی غلطی ہوئی ہے اور یقیناً ہوئئ ہوگی اس پر میں معافی مانگتا ہوں۔‘ اس کے بعد دونوں نے ایک دوسرے ہاتھ ملائے اور ایک دوسرے کو میٹھائی کھلا کر اختلافات کو ختم کر دیا۔

خیال رہے کہ آل راؤنڈر شاہد آفریدی نے پاکستانی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان جاوید میانداد کے خلاف عدالتی چارہ جوئی کا فیصلہ کیا تھا۔ شاہد آفریدی نے یہ فیصلہ جاوید میانداد کے ان ریمارکس کے بعد کیا تھا جن میں انھوں نے شاہد آفریدی پر مبینہ طور پر میچ فکسنگ میں ملوث ہونے کا الزام عائد کیا تھا۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s